Het opvangen en permanent huisvesten van halfwilde konijnen kost uiteraard geld. Het voeden van deze dieren dus de aanschaf van hooi, brok, groen en andere zaken. Maar ook bodembedekking, speelgoed, knaagmateriaal, aanpassingen aan het verblijf. En natuurlijk zijn er nog de terugkerende medische kosten zoals de vaccinaties, castraties maar ook onverwachte dierenartsbezoeken.
Hiervoor vragen wij uw hulp! U kunt onze halfwilde bewoners op verschillende manieren helpen.

Helpt u mee?

Wilt u donateur worden? Of een eenmalige gift doen?

Vaak wordt ons gevraagd of het mogelijk is om een donatie te doen. Dit kan structureel, bijvoorbeeld maandelijks, of als een eenmalige gift. Stichting De Wildebrasjes is een officiële stichting en daarbij hoort dus ook een bankrekening.

Ons rekeningnummer:

NL 55 ABNA 0113 5240 05

tnv Stichting De Wildebrasjes

o.v.v. Donatie

Adoptie op afstand

Onze vaste halfwilde bewoners kunnen op afstand geadopteerd worden, oftewel het symbolisch adopteren van een konijn. Hierbij ontvangt u een certificaat en eens per halfjaar een update van het door u geadopteerd konijn. Ook is het mogelijk om het geadopteerde konijn op afspraak te bezoeken.

Dit is al mogelijk vanaf €5,- per maand

Voor meer informatie en de konijnen die virtueel geadopteerd kunnen worden kunt u een kijkje nemen in het foto-album "Adoptie op afstand" op onze Facebookpagina.

Klik op de foto hieronder om rechtstreeks doorgestuurd te worden:

Naast het geven van een donatie in de vorm van een financiële bijdrage, zijn er nog meer opties om ons te helpen bij ons werk. Bijvoorbeeld het doen van een donatie in natura, zoals het doneren van voer en andere benodigdheden. Klik op een van de buttons hieronder voor meer informatie.

Onze samenwerkingen

BunsBakeShop

Bunsbakeshop verkoopt een heerlijke mix voor konijnen, namelijk de "Jolly Mix". De opbrengst van deze mix wordt gedoneerd aan onze stichting! En natuurlijk zijn er nog veel meer lekkere en gezonde dingen verkrijgbaar voor konijnen.